Wednesday, July 13, 2022

Cara Membuat Pola Baju Baby Doll : Pola Baju Baby Doll Pola Menjahit Pakaian Menjahit Pola

Les, indonesia, private, obras, guru, sekolah, belajar, yogyakarta, usaha, jogja, kursus, terbaik, batik, kaos, kebaya, jahit, baju jahit, mesin jahit, . Untuk video pola saya dah share. Maka terhasillah dress baby doll.so sweet. Baby ala babydoll sedang 'in' 2017 ni. Yang menariknya, dari pola asas babydoll boleh dijadikan tunik atau juga dress kembang atau jubah. Untuk video kali ni saya kongsikan cara buat pola baby doll.sama je macam pola basic polanya. Krah yang dipakai yaitu krah rebah. Link untuk video pola baby .

Untuk video kali ni saya kongsikan cara buat pola baby doll.sama je macam pola basic polanya. Pola Baju Baby
Pola Baju Baby from
Maka terhasillah dress baby doll.so sweet. Untuk video kali ni saya kongsikan cara potong baju pola baby doll. Aritu awie tunjuk baju baby doll yg ni cara buat semua sama.pola.sama. Link untuk video pola baby . Belahan sampai di garis empire Untuk video kali ni saya kongsikan cara jahit baju baby doll. Untuk video pola saya dah share. Cara potong baju baby doll · cara membuat pola gamis setengah lingkaran di dada


EmoticonEmoticon